O nas

Zwyciężasz nie dzięki szczęściu, ale dzięki przygotowaniu.
Roger Maris

 

Szanowni Państwo

Szkolimy, integrujemy, rekrutujemy i oceniamy potencjał zawodowy Pracowników. Badamy klimat w Firmie oraz to jak widzą ją Klienci i otoczenie. Służymy wsparciem w obszarze Public Relations i promocji. Budujemy nowoczesne systemy oceny pracy, doradzamy jak skutecznie motywować Pracowników i w jaki sposób nimi kierować.

Jesteśmy po to aby dzielić się z Państwem naszą wiedzą i doświadczeniem. Zawsze twórczo, elastycznie i skutecznie – tak, jak potrzebują nasi Klienci. Ich satysfakcja oraz długoletnia współpraca są dla nas największą nagrodą i najlepszą rekomendacją. Tych z Państwa, którzy poszukują partnera w obszarze HR – prosimy o kontakt. Przyjedziemy na spotkanie, poznamy Państwa potrzeby i oczekiwania, odpowiemy na pytania, wspólnie ustalimy zakres i szczegóły potencjalnej współpracy. We wskazanym czasie przygotujemy odpowiednie programy i przedstawimy konkretne projekty. Oczywiście „na miarę”.

W imieniu Zespołu Jacek Karczewski

Jacek Karczewski

Jacek Karczewski

Trener, konsultant, psycholog i właściciel firmy Karczewski Doradztwo Personalne. Od 20 lat ściśle związany z branżą Human Resources. Aktywnie uczestniczy we wszystkich projektach realizowanych przez firmę: szkoleniach, treningach, procesach rekrutacyjnych, ocenach potencjału. Może się poszczycić licznymi publikacjami z dziedziny HR na łamach „Dziennika Bałtyckiego” i „Pulsu Biznesu”. Specjalizuje się w doradztwie z zakresu strategii i zarządzania kapitałem ludzkim, w szkoleniach i treningach doskonalenia profesjonalnego (w tym: treningi umiejętności menadżerskich, treningi twórczości, szkolenia z zakresu negocjacji oraz obsługi i kontaktu z Klientem). Ponadto zajmuje się doborem kadr i oceną potencjału kadrowego oraz systemami ocen pracowniczych. Autor wielu narzędzi wykorzystywanych przez Firmę podczas szkoleń, treningów i procesów rekrutacyjnych. W przeszłości nauczyciel psychologii i języka francuskiego w Gdańskim Liceum Społecznym, Szkole Marketingu w Gdańsku i Studium Psychologii Zarządzania w Sopocie, gdzie był także dyrektorem w latach 1999-2000.

Marika Kłuskiewicz

Marika Kłuskiewicz

Psycholog, Konsultant oraz Trener biznesu. Manager firmy Karczewski Doradztwo Personalne. Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Trenera Train the Trainers w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, którą ukończyła z wyróżnieniem. Obydwa kierunki kompleksowo przygotowały ją do prowadzenia projektów z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, za które odpowiada obecnie w Firmie. Wrażliwa na potrzeby i potencjał drzemiący w każdym człowieku, uwielbia dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Specjalizuje się w projektowaniu i przeprowadzaniu całościowych procesów rekrutacyjnych, budowaniu  systemów motywacyjnych, szkoleń (zwłaszcza w tematyce wystąpień publicznych i autoprezentacji, komunikacji interpersonalnej, tolerancji i antydyskryminacji, samoakceptacji i podnoszenia samooceny, budowania zespołu, rozwiązywania konfliktów, radzenia sobie z sytuacjami trudnymi i twórczego podejścia do problemów). Jej największą pasją jest szeroko pojęta psychologia społeczna i poznawcza oraz analiza zachowań ludzkich. Uwielbia wymyślać i tworzyć nowe narzędzia HR-owe.
Członkini zarządu w Fundacji Młode Mamy wspierającej samotne mamy.
W ciągu ostatnich lat miała przyjemność współpracować z: DUON Marketing and Trading S.A., Energa Invest S.A., ING Życie S.A., Dr. Oetker Dekor Sp. z o.o., SECESPOL Sp. z o.o., Grupa Internetowa Sp. z o.o., PLICHTA Sp.z.o.o. Sp.k. Gdynia i Wejherowo, LHM Poland Sp.z.o.o., Kancelaria Adwokacka Lex Secure, Agencja Nieruchomości Novahouse, Stowarzyszenie Ptaki Polskie, Centrum Integracja w Gdyni, a także działała z Uniwersytetem Gdańskim, Gdańską Wyższą Szkołą Humanistyczną, Urzędem Pracy w Gdyni.
Jej artykuły i felietony regularnie pokazują się w magazynach Mademoiselle i Together.

Piotr Resmarowski

Piotr Resmarowski

Praktyk sprzedaży z 8 letnim doświadczeniem, dyplomowany Trener i Konsultant HR w Karczewski Doradztwo Personalne, pasjonat filozofii KAIZEN oraz nurtu zarządzania relacjami z Klientami (CRM). Absolwent Akademii Morskiej w Gdyni, Wydziału Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa o specjalności Organizacja Przedsięwzięć Handlowych. Studiował również na tej samej uczelni Zarządzanie Kapitałem Ludzkim. Ukończył studia podyplomowe – „Akademia Trenera. Train The Trainers” w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.
Pracował przez 8 lat w branży motoryzacyjnej – jako specjalista ds. sprzedaży, a następnie, jako zastępca kierownika i pełniący obowiązki kierownika działu sprzedaży. Może pochwalić się zajęciem IV miejsca w ogólnopolskim finale Sprzedawców Samochodów Toyoty 2008 roku.
Klienci, dla których miał przyjemność pracować w ciągu ostatnich dwóch lat, oferując usługi szkoleniowe, rekrutacyjne i inne rozwiązania HR: Agencja Nieruchomości Novahouse, Centrum Integracja w Gdyni, Duon Marketing and Trading, Energa Invest S.A., ING Usługi Finansowe (Oddział w Gdańsku), LHM Poland, PLICHTA Sp.z.o.o. Sp.k., Ptaki Polskie.

Katarzyna Jungling

Katarzyna Jungling

Menadżer Projektów, Trener, Konsultant HR, Wykładowca WHSZ w Słupsku. Absolwentka psychologii Uniwersytetu Gdańskiego; absolwentka Labor Relations – University of New Haven, USA. Jej wieloletnie doświadczenie zawodowe w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi pozwala określić ją jako doświadczonego Menadżera ds. personalnych w obszarach: rekrutacja i selekcja, ocena kompetencji i potencjału zawodowego, zarządzanie wynikami pracy, zarządzanie talentami oraz rozwojem komunikacji wewnątrz firmowej. Jest doświadczonym liderem zespołów projektowych. Posiada szerokie kompetencje w konstruowaniu narzędzi i metod hr’owych. Realizowała wiele programów rozwojowych dla menadżerów wyższej i średniej kadry zarządzającej. Posiada bogate doświadczenie we współpracy ze Związkami Zawodowymi. Obszary jej specjalizacji to głównie: rekrutacja i selekcja, zarządzanie kompetencjami (tworzenie profili kompetencyjnych, zarządzanie wiedzą, opisy stanowisk, oceny kompetencji i potencjału zawodowego, zarządzanie talentami, tworzenie ścieżek kariery i rozwoju, mapowanie kompetencji), Assessment Center i Development Center (Asesor, opracowanie i przeprowadzenie Assessment / Development Center, konstrukcja narzędzi, metod), ocena pracy (tworzenie procedur i zasad, zarządzanie przez cele, ocena pracy, rozmowy rozwijające), komunikacja wewnętrzna (badania klimatu organizacyjnego i satysfakcja z pracy, wsparcie komunikacji pionowej i poziomej w organizacji), coach & mentoring, badanie klimatu organizacyjnego i satysfakcji Pracowników, wsparcie psychologiczne dla Menedżerów i Pracowników, Szkolenia (komunikacja interpersonalna, inteligencja emocjonalna w praktyce, efektywne zarządzanie sobą, profesjonalna obsługa klienta, jak radzić sobie ze stresem, autoprezentacja w życiu zawodowym, negocjacje w organizacji, zarządzanie zmianą, leadership, feedback – jak dawać informacje zwrotne, asertywności w życiu zawodowym i osobistym, publiczne wypowiedzi, prezentacje, rozwiązywanie konfliktów, budowanie i zarządzanie zespołem).

Karolina Jarzębińska

Karolina Jarzębińska

Kulturoznawca oraz podróżniczka. Studia ukończyła w Warszawskiej Wyższej Szkole Humanistycznej.
Przez ostatnie lata podróżowała po Europie oraz Azji, będąc wolontariuszem oraz pracownikiem na różnych ekologicznych farmach. Swoje doświadczenie w pracy z ludźmi budowała przez 6 lat w Działach Obsługi Klienta w warszawskich Firmach.
Powyższe doświadczenia zarówno zawodowe jak i podróżnicze przygotowały ją do pracy z ludźmi, którzy są dla niej inspiracją. Podróżowanie uzupełniło jej wiedzę kulturową oraz rozwinęło wrażliwość i podejście do ludzi, którzy różnią się od siebie, mają odmienne perspektywy świata i odmienne potrzeby. Inne kultury nauczyły ją wsłuchiwać się w drugiego człowieka i jego oczekiwania. W związku z tym uwielbia doradzać Firmom, których środowisko jest zróżnicowane i multikulturowe.
Wie, jak ogromne znaczenie w życiu człowieka odgrywa pasja do tego, co robi, w związku z tym z pełnym zaangażowaniem dobiera Pracowników pod wymagane stanowiska, by sukces nowej współpracy był obustronny.

W wolnych chwilach czyta książki psychologiczne, a rozwój osobisty oraz duchowy jest dla niej jednym z ważniejszych życiowych misji. Posiada dużą determinację w spełnianiu swoich marzeń i pragnie w każdym zaszczepić wiarę w realizacje ich planów.

Katarzyna Kaczmarska

Katarzyna Kaczmarska

Inżynier jakości z kilkuletnim stażem w firmie produkującej wymienniki ciepła ze stali nierdzewnej. Zajmuje się wdrożeniami wyrobów do produkcji seryjnej, w celu zapewnienia zgodności z wymaganiami klienta, standardem firmy oraz obowiązującymi przepisami. W wolnych chwilach pisze artykuły dla serwisów jakość.biz i centrum.jakosci.pl oraz e-booki o tematyce jakościowej. Ostatni e-book jest na temat rozwiązywania reklamacji metodą 8D. Redaktor naczelny serwisu ISOmnia.pl. Absolwentka Akademii Morskiej w Gdyni, Wydział Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa, specjalność Towaroznawstwo i Zarządzanie Jakością, na której to już jako praktyk miała możliwość wygłosić cykl wykładów o zarządzaniu jakością w praktyce. Reprezentowała Uczelnię na konferencjach naukowych o zarządzaniu jakością, gdzie na jednej z nich zdobyła trzecią nagrodę za swoje wystąpienie. Uczestnik kursu „ODiTK kuźnią trenerów przyszłości”. Audytor wewnętrzny systemów zarządzania zgodnych z ISO 9001 i ISO 14001, certyfikowany Pełnomocnik Jakości. Miała okazję osobiście poznać guru Kaizen, czyli Masaaki Imai i poprzez uścisk dłoni przejąć nieco mocy doskonalenia.

Anna Rampalska

Anna Rampalska

Psycholog, trener i doradca personalny. Z firmą Karczewski Doradztwo Personalne związana od początku swojej działalności zawodowej. W roku 1999 ukończyła Uniwersytet Gdański na Wydziale Nauk Społecznych na kierunku Psychologia o specjalności Psychologia Kliniczna Człowieka Dorosłego. Już od 15 lat realizuje projekty z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Współpracowała m.in. z firmami z branży energetycznej, finansowej, farmaceutycznej, ubezpieczeniowej, spożywczej. Szkolenia, rekrutacje, oceny potencjału zawodowego, systemowa ocena pracy to obszary jej głównej aktywności. Specjalizuje się w prowadzeniu autorskich szkoleń dla kadr kierowniczych oraz szkoleń z zakresu Profesjonalnej Obsługi Handlowej, w tym Telefonicznej Obsługi Handlowej. Zajęcia prowadzi głównie metodą warsztatową, często na stanowiskach pracy swoich kursantów, główny akcent kładąc na praktyczne zastosowanie nabywanej wiedzy i umiejętności. Na swoim koncie ma wiele udanych projektów rekrutacyjnych. W latach 1999-2000 prowadziła zajęcia w Studium Psychologii Zarządzania w Sopocie z zakresu Rekrutacji i Doboru Personelu. Wcześniej Trener i Dyrektor ds. Obsługi Klienta w firmie Karczewski Doradztwo Personalne. Obecnie aktywnie buduje strategię ZZL jako Doradca Personalny; realizuje między innymi projekty rekrutacyjne, szkoleniowe i motywacyjne w firmie Perfect Medica w Gdańsku. Jest osobą dynamiczną, twórczą i pełną pasji, którą potrafi zarażać innych. Jej motto zawodowe: „Powiedz mi, a zapomnę. Naucz mnie, a zapamiętam. Zaangażuj mnie, a zrozumiem”, Benjamin Franklin.