Anna Niebuda

Anna Niebuda

Socjolog pracy i organizacji, magister zarządzania zasobami ludzkimi, Trener. Absolwentka Socjologii Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku, Zarządzania Zasobami Ludzkimi Wyższej Szkoły Bankowej w Gdyni oraz „Akademii Trenera. Train the Trainers” w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, którą ukończyła z wynikiem bardzo dobrym. Specjalizuje się głównie w szkoleniach sprzedażowych, oraz w tematyce dotyczącej obsługi klienta w Call Center i trudnego klienta. Od kilku lat związana współpracą szkoleniową w sektorze bankowości. Pasjonatka rozwoju osobistego, który traktuje jako styl życia. Pragnie poprzez ciągłe zdobywanie wiedzy i doświadczenia podnosić swoje kwalifikacje trenerskie i osobiste. Szczególnym zainteresowaniem darzy zagadnienia walki ze stresem oraz wypaleniem zawodowym, które są powszechnym zjawiskiem w dzisiejszych czasach i problemem, z którym boryka się wielu Pracowników, szczególnie w dużych korporacjach. Przez ostatnie lata uczestniczyła w wielu warsztatach, między innymi z zakresu coachingu, treningu interpersonalnego, sprzedaży i zarządzania zasobami ludzkimi. Prywatnie miłośniczka gór i długich spacerów, podczas których szuka wewnętrznego spokoju i inspiracji do dalszych działań.

Anna Niebuda was last modified: Listopad 25th, 2016 by admin

Dodaj komentarz