Katarzyna Kaczmarska

Katarzyna Kaczmarska

Inżynier jakości z kilkuletnim stażem w firmie produkującej wymienniki ciepła ze stali nierdzewnej. Zajmuje się wdrożeniami wyrobów do produkcji seryjnej, w celu zapewnienia zgodności z wymaganiami klienta, standardem firmy oraz obowiązującymi przepisami. W wolnych chwilach pisze artykuły dla serwisów jakość.biz i centrum.jakosci.pl oraz e-booki o tematyce jakościowej. Ostatni e-book jest na temat rozwiązywania reklamacji metodą 8D. Redaktor naczelny serwisu ISOmnia.pl. Absolwentka Akademii Morskiej w Gdyni, Wydział Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa, specjalność Towaroznawstwo i Zarządzanie Jakością, na której to już jako praktyk miała możliwość wygłosić cykl wykładów o zarządzaniu jakością w praktyce. Reprezentowała Uczelnię na konferencjach naukowych o zarządzaniu jakością, gdzie na jednej z nich zdobyła trzecią nagrodę za swoje wystąpienie. Uczestnik kursu „ODiTK kuźnią trenerów przyszłości”. Audytor wewnętrzny systemów zarządzania zgodnych z ISO 9001 i ISO 14001, certyfikowany Pełnomocnik Jakości. Miała okazję osobiście poznać guru Kaizen, czyli Masaaki Imai i poprzez uścisk dłoni przejąć nieco mocy doskonalenia.

Katarzyna Kaczmarska was last modified: Luty 10th, 2017 by admin

Dodaj komentarz