Michał Brzeziński

Michał Brzeziński

Michał wiedzę teoretyczną zdobył na wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej oraz Univercite d’Ouvergne I w Clermont Ferrand we Francji. Był wykładowcą w jednej z wyższych uczelni w Warszawie oraz macierzystego wydziału Politechniki Łódzkiej. Pełnił funkcję Managera Procesu w polsko-francuskiej firmie działającej na polu marketingu przemysłowego. Jako Dyrektor Generalny na Polskę firmy dystrybucyjnej stanowiącej część włoskiej grupy kapitałowej, budował od podstaw koncepcję działania oraz organizował i zarządzał całokształtem działań przedsiębiorstwa. Od dziesięciu lat jest trenerem coachem i doradcą. Jest również wykładowcą na studiach podyplomowych m.in. Master of Business Administration (MBA), prowadzonych przez Akademię Leona Koźmińskiego oraz Podyplomowych Studiach Zarządzania Projektami. Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie z zakresu szeroko pojętych umiejętności menedżerskich oraz handlowych (prospecting, sprzedaż, negocjacje, obsługa klienta, prezentacje). Dzięki własnemu doświadczeniu menedżerskiemu oraz handlowemu udziela sprawdzonych i bardzo praktycznych wskazówek. Przeprowadził ponad 2000 dni szkoleniowych i warsztatów.

Renata Żebrowska

Renata Żebrowska

Absolwentka psychologii Uniwersytetu Gdańskiego; posiada I stopień specjalizacji w zakresie psychologii klinicznej. Ukończyła podyplomowe studia „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi” w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu” w Gdyni oraz wiele szkoleń z zakresu prowadzenia szkoleń, coachingu, stosowania testów psychologicznych, stawiania diagnozy psychologicznej, pracy z grupą, itp.; prowadzi wykłady i ćwiczenia na uczelni wyższej i w szkołach. Od wielu lat projektuje i prowadzi szkolenia, konsultacje, superwizje, coachingi dla kadry zarządzającej oraz zespołów pracowniczych, dla trenerów, polityków, działaczy społecznych i wielu innych grup zawodowych. Towarzyszy wielu firmom w momentach ich restrukturyzacji czy zmiany kultury organizacyjnej, projektowała oraz wdrażała systemy ocen okresowych, specjalizuje się w badaniu potencjału zawodowego pracowników (m.in. przy użyciu metodologii AC i DC). Współpracowała m.in. z firmami z branży ubezpieczeniowej, finansowej, farmaceutycznej, spożywczej, energetycznej. Zajmuje się rozwijaniem umiejętności w zakresie: komunikacji interpersonalnej, inteligencji emocjonalnej, wystąpień publicznych, autoprezentacji, sprzedaży, negocjacji, zarzadzania ludźmi, coachingu, prowadzenia szkoleń oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach.

Anna Niebuda

Anna Niebuda

Socjolog pracy i organizacji, magister zarządzania zasobami ludzkimi, Trener. Absolwentka Socjologii Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku, Zarządzania Zasobami Ludzkimi Wyższej Szkoły Bankowej w Gdyni oraz „Akademii Trenera. Train the Trainers” w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, którą ukończyła z wynikiem bardzo dobrym. Specjalizuje się głównie w szkoleniach sprzedażowych, oraz w tematyce dotyczącej obsługi klienta w Call Center i trudnego klienta. Od kilku lat związana współpracą szkoleniową w sektorze bankowości. Pasjonatka rozwoju osobistego, który traktuje jako styl życia. Pragnie poprzez ciągłe zdobywanie wiedzy i doświadczenia podnosić swoje kwalifikacje trenerskie i osobiste. Szczególnym zainteresowaniem darzy zagadnienia walki ze stresem oraz wypaleniem zawodowym, które są powszechnym zjawiskiem w dzisiejszych czasach i problemem, z którym boryka się wielu Pracowników, szczególnie w dużych korporacjach. Przez ostatnie lata uczestniczyła w wielu warsztatach, między innymi z zakresu coachingu, treningu interpersonalnego, sprzedaży i zarządzania zasobami ludzkimi. Prywatnie miłośniczka gór i długich spacerów, podczas których szuka wewnętrznego spokoju i inspiracji do dalszych działań.