Księgowa/Księgowy w Biurze Rachunkowym

Dla naszego Klienta, Biura Rachunkowego, które już od ponad 20 lat funkcjonuje na polskim rynku, szukamy osób na stanowisko:

Księgowa/Księgowy

(miejsce pracy: Sopot)

liczydlo

Poszukujemy osób, które świetnie czują się w zmiennym i dynamicznym otoczeniu, lubią stale rozwijać swoją wiedzę, są w pełni zaangażowane w wykonywanie swoje pracy.
Celem Księgowego będzie prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów, rozliczanie podatków, obsługa dokumentacji ZUS.
Księgowego charakteryzuje umiejętność myślenia analitycznego, samodzielność oraz determinacja, sumienność, rzetelność, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz poczucie humoru.

Główne zadania:

  • Kompleksowa obsługa ZUS dla Przedsiębiorców w programie Płatnik – warunek konieczny,
  • Weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych – dekretacja merytoryczna i rodzajowa,
  • Terminowe sporządzanie i elektroniczne składanie deklaracji ZUSowskich, podatkowych i rocznych przedsiębiorców i osób fizycznych,
  • Sporządzanie umów cywilno – prawnych, umów o pracę i świadectw pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Sporządzanie list płac i rozliczanie wszystkich przerw w pracy,
  • Śledzenie na bieżąco wszystkich zmian w przepisach dotyczących podatków i ZUS,
  • Obsługa programu księgowego – KPR, VAT, ryczałt,
  • Korespondencja z urzędami publicznymi,
  • Archiwizowanie dokumentów księgowych,
  • Terminowa obsługa korespondencji,
  • Wspieranie klientów biura w zagadnieniach podatkowych.


Od Kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia średniego lub wyższego z zakresu ekonomii/ finansów,
  • Mile widziane wykształcenie uzupełniające związane z doradztwem podatkowym,
  • Minimum 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w biurze rachunkowym lub wewnętrznym dziale księgowym,
  • Znajomości prawa pracy, prawa podatkowego oraz ciągłe poszerzanie wiedzy w tym zakresie,
  • Dobrej znajomości obsługi komputera i podstawowych programów księgowych,
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i umiejętności zwięzłego formułowania myśli,
  • Umiejętności analizowania danych,
  • Umiejętności rozwiązywania zagadek i nieścisłości księgowych,
  • Umiejętności podejmowania decyzji,
  • Umiejętności planowania i organizacji pracy własnej,
  • Nastawienia na realizację celu i poczucia odpowiedzialności za wykonywaną pracę,
  • Asertywności, odporności na stres i elastyczności,
  • Poczucia humoru.


Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pełne otwarcie Firmy na potrzeby Pracownika,
  • Praca w ciekawym środowisku, pełna wyzwań, często przy nietypowych zagadnieniach,
  • Rozwój zawodowy poprzez pracę dla różnych branż,
  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Realny wpływ na optymalizację i rozwój Firmy,
  • Duży poziom samodzielności,
  • Dostęp do publikacji podatkowych,
  • Wsparcie Zespołu (ludzie, z którymi będzie się dobrze pracować),
  • Przyjazna atmosfera pracy i swobodna kultura organizacyjna Firmy,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Dogodna lokalizacja w Sopocie w samym centrum.

CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać do dnia 6 lipca 2017 roku wpisując w tytuł maila nazwę stanowiska na adres:

rekrutacja@karczewski.com.pl

W C.V. prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922 z późn. zm.)”

Specjalista ds. Sprzedaży

Dla trójmiejskiego Wydawcy magazynów, który prężnie rozwija się na rynku, poszukujemy Kandydata/ki na stanowisko:

Specjalista ds. Sprzedaży

(miejsce pracy: Gdańsk)

magazyn
Szukamy osób,
które lubią wyzwania, są proaktywne, a także czują, że chciałyby mieć aktywny wpływ na rozwój Firmy, w której pracują. Osób, które mają już doświadczenie w sprzedaży, ale chciałyby podjąć się nowych ciekawych wyzwań, rozwinąć skrzydła i w pełni wykorzystać swój potencjał.
Celem Specjalisty ds. Sprzedaży będzie budowanie długotrwałych relacji z Klientami Agencji, pozyskiwanie nowych Klientów i opieka nad nimi oraz aktywny udział w kreowaniu nowoczesnych magazynów.
Jeśli charakteryzuje Cię samodzielność oraz dynamizm, kreatywność i otwartość na ludzi to zapraszamy do dalszego zapoznania się z ofertą.

Główne zadania:

  • Aktywne poszukiwanie Klientów,
  • Budowanie bazy Klientów,
  • Kompleksowa i profesjonalna obsługa Klientów,
  • Kreowanie nowych i innowacyjnych metod pozyskiwania Klientów i opieki nad nimi,
  • Edukowanie Klientów w kontekście rynku reklamowego,
  • Profesjonalna prezentacja oferty Firmy,
  • Wnoszenie „własnego wkładu” w pracę zespołową – dostarczanie własnych pomysłów, nawet tych szalonych.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w zgranym, kreatywnym i pomocnym zespole,
  • Pracę w oparciu o umowę o pracę w elastycznych godzinach,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz motywacyjny system premiowy,
  • Pełne wsparcie merytoryczne i pomoc zespołu,
  • Duży poziom samodzielności i decyzyjności,
  • Realny wpływ na rozwój Agencji i jej magazynów,
  • Niekorporacyjny klimat organizacji, luźną i przyjazną atmosferę,
  • Rozwój zawodowy poprzez udział w tworzeniu nowoczesnych Magazynów,
  • Przyjazne biuro i niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód),
  • Firmę wyznającą zasadę work – life balance.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w sprzedaży – min. rok,
  • Zainteresowania tematyką reklamową – mile widziane,
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku – mile widziane,
  • Zamiłowania do (nie)zdrowych przekąsek,
  • Poczucia humoru,
  • Ambicji, odwagi, motywacji,
  • Entuzjazmu i otwartości,
  • Komunikatywności i umiejętności budowania relacji,
  • Nastawienia na cel i chęci podejmowania nowych wyzwań,
  • Umiejętności negocjacyjnych oraz wywierania wpływu,
  • Pełnego zaangażowania w wykonywana pracę i nastawienie na samorozwój,
  • Uczciwości, lojalności, rzetelności i wysokiej etyki pracy,
  • Mile widziane prawo jazdy kategorii B.

CV ze zdjęciem oraz nieszablonowy list motywacyjny prosimy przesyłać na adres:

rekrutacja@karczewski.com.pl

W C.V. prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922 z późn. zm.)”

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Opiekun Klienta z aspiracjami managerskimi

Dla naszego Klienta, jednej z największych międzynarodowych firm branży finansowej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Opiekun Klienta z aspiracjami managerskimi

(miejsce pracy: Trójmiasto)

opiekunklienta

Szukamy osób, które mają aspiracje managerskie i kierownicze, a czują, że nie mogły dotychczas wykorzystać swojego potencjału. Celem Opiekuna Klienta będzie w pierwszej kolejności pozyskiwanie Klientów i opieka nad nimi, a następnie budowanie własnego zespołu i kierowanie nim.
Nie musisz mieć doświadczenia kierowniczego. Wszystkiego Cię nauczymy!
Jeśli charakteryzuje Cię samodzielność oraz dynamizm, kreatywność i otwartości na ludzi to zapraszamy do dalszego zapoznania się z ofertą.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Poszukujemy osób aspirujących na stanowisko kierownicze, które czują, że obecnie ich potencjał nie do końca jest wykorzystywany,
  • Wykształcenia średniego,
  • „Żyłki” do biznesu,
  • Przedsiębiorczości i proaktywności,
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży,
  • Ambicji i chęci rozwoju,
  • Kreatywności, twórczości i innowacyjnego podejścia do powierzonych zadań,
  • Motywacji do działania,
  • Elegancji i charyzmy,
  • Entuzjazmu i otwartości,


Główne zadania:

  • Aktywne poszukiwanie Klientów na terenie Trójmiasta,
  • Sprzedaż 2 atrakcyjnych produktów finansowych, które wyróżniają się na rynku,
  • Informowanie swojego mentora o swojej aktywności, wynikach pracy i osiągnięciach,
  • Budowanie własnego zespołu i jego motywowanie oraz przewodzenie mu,
  • Wnoszenie „własnego wkładu” w pracę zespołową – dostarczanie własnych pomysłów, inicjatywa w nowe, nieszablonowe zadania.


Oferujemy:

  • Pracę, której poświęcasz tyle czasu, ile chcesz – może być ona dla Ciebie dodatkowym źródłem dochodu,
  • Pracę w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym, której podstawy sięgają XIX wieku,
  • Cykliczne szkolenia i warsztaty podnoszące kompetencje w zakresie sprzedaży i przywództwa,
  • Pełne wdrożenie w obowiązki i wsparcie swojego mentora,
  • Ekskluzywne konferencje,
  • Warsztaty i wyjazdy sportowe (firma mocno wspiera polski jak i zagraniczny sport),
  • Konkursy wewnątrzfirmowe z atrakcyjnymi nagrodami np. wycieczki zagraniczne,
  • Możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • Możliwość szybkiego awansu i budowania własnego zespołu,
  • Nielimitowany system zarobkowy,
  • Nawiązanie współpracy w oparciu o własną działalność gospodarczą lub możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę inną umowę,
  • W przypadku długotrwałej współpracy gwarantowane ubezpieczenie emerytalne,
  • Realny wpływ na optymalizację i rozwój Firmy,
  • Wsparcie profesjonalnego Zespołu (ludzie, z którymi będzie się dobrze pracować).


CV ze zdjęciem prosimy przesyłać do dnia 22 kwietnia 2017 roku na adres:

rekrutacja@karczewski.com.pl

W C.V. prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922 z późn. zm.)”

Kierownik Sprzedaży Aut Używanych

Dla naszego Klienta, jednego z trójmiejskich dealerów samochodowych, poszukujemy Kandydatów/-ek na stanowisko:

Kierownik Sprzedaży Aut Używanych

(miejsce pracy: Trójmiasto)

auto

Główne zadania:

  • Zarządzanie Działem Samochodów Używanych,
  • Realizacja planów sprzedaży,
  • Coaching zespołu handlowego,
  • Motywowanie i inspirowanie sprzedawców,
  • Kreowanie lokalnych działań marketingowych,
  • Raportowanie,
  • Rekrutacja pracowników do zespołu sprzedażowego,
  • Pomoc zespołowi w pozyskiwaniu nowych Klientów,
  • Dbanie o PR Dealera, Salonu oraz marki. Odpowiednie reprezentowanie Dealera na trójmiejskim rynku. Dbałość o właściwy wygląd samochodów,
  • Wnoszenie „własnego wkładu” w pracę zespołową. Dostarczanie własnych pomysłów związanych ze sprzedażą samochodów. Inicjatywa w nowe, nieszablonowe zadania.

 

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Poszukujemy pasjonatów motoryzacji,
  • Umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi oraz wiedzy związanej ze stylami zarządzania,
  • Umiejętności budowania zespołu,
  • Szukamy osób z doświadczeniem sprzedażowym,
  • Pozytywnego nastawienia do ludzi, otwartości w nawiązywaniu relacji,
  • Komunikatywności,
  • Nienagannego wizerunku osobistego oraz kultury osobistej, samoświadomości,
  • Znajomości technik sprzedaży, wywierania wpływu,
  • Nastawienia na cel i rozwój osobisty,
  • Zaangażowania w pracę,
  • Prawa jazdy kategorii „B”,
  • Dobrej znajomości programu Excel.

 

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od wyników zespołu oraz zaangażowania,
  • Możliwość rozwoju zawodowego dzięki udziałowi w szkoleniach,
  • Odpowiednie zasoby rzeczowe: komputer lub laptop, telefon służbowy.

 

CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny prosimy przesyłać do dnia 30 października 2016 roku na adres:

rekrutacja@karczewski.com.pl

W tytule maila prosimy o zamieszczenie nazwy stanowiska, na które składana jest aplikacja.

W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.).”.

 

Negocjator – Specjalista ds. Windykacji

Dla Firmy SKOK – Rafineria, prężnie działającej w obszarze finansów i stale się rozwijającej na ogólnopolskim rynku, poszukujemy:

Negocjator – Specjalista ds. Windykacji

(miejsce pracy: Gdańsk)

windykacja

Szukamy osób, które świetnie czują się w kontakcie z drugą osobą, są ambitne oraz w pełni zaangażowane we własny rozwój i ciągłe poszerzanie swojej wiedzy. Nie oczekujemy doświadczenia!
Głównym zadaniem Negocjatora – Specjalisty ds. Windykacji jest prowadzenie procesu windykacji polubownej na powierzonych sprawach, polegające w szczególności na telefonicznym negocjowaniu warunków i terminów spłaty, ustalaniu przyczyn powstania zadłużenia, poszukiwaniu kontaktu z klientami oraz przeprowadzeniu wywiadu gospodarczego.

 

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę pełną wyzwań w zgranym i pomocnym zespole,
  • Naukę przez doświadczenie,
  • Pracę w oparciu o umowę zlecenie,
  • Elastyczny grafik umożliwiający dostosowanie godzin pracy do obowiązków studenckich i życia prywatnego,
  • Wynagrodzenie zależne od przepracowanego czasu,
  • Pełne wsparcie merytoryczne i pomoc zespołu,
  • Rozwój zawodowy i możliwość nawiązanie stałej współpracy w przyszłości.

 

Twoje główne obowiązki:

  • Obsługa windykacyjna – telefoniczny i mailowy kontakt z dłużnikami,
  • Prowadzenie negocjacji telefonicznych z dłużnikami i motywowanie ich do spłaty,
  • Tworzenie wstępnych pism windykacyjnych,
  • Bieżąca obsługa korespondencji,
  • Budowanie relacji opartych na szacunku,

 

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Poszukujemy Studentów 2-4 roku studiów prawniczych,
  • Rozeznania w zagadnieniach prawniczych: ogólna wiedza z zakresu prawa cywilnego,
  • Chęci nauki i poszerzania swojej wiedzy,
  • Biegłości w posługiwaniu się standardowymi aplikacjami MS Office,
  • Wysokiej kultury osobistej,
  • Asertywności i pewności siebie i siły przebicia,
  • Umiejętności myślenia analitycznego,
  • Odpowiedzialności i zaangażowania w powierzone obowiązki,
  • Umiejętności zwięzłego i trafnego formułowania myśli i komunikowania się,
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Dokładności w wykonywaną pracę i samodzielności w działaniu,
  • Determinacji w rozwiązywaniu problemów,
  • Statusu studenta.

CV prosimy przesyłać do dnia 11 października 2016 roku na adres:
rekrutacja@karczewski.com.pl

W C.V. prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).”

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Doradca Infolinii Prawnej

Dla Firmy Lex Secure, prężnie działającej na ogólnopolskim rynku w obszarze asysty prawnej, poszukujemy:

 Doradca Infolinii Prawnej

(miejsce pracy: Sopot)

Szukamy osób, które świetnie czują się w kontakcie z drugą osobą, chcą związać swoją przyszłość z branżą prawniczą oraz są w pełni zaangażowane we własny rozwój i ciągłe poszerzanie swojej wiedzy.
Głównym zadaniem Doradcy Klienta jest dostarczanie wysokiej jakości opieki prawnej dostępnej powszechnie dla każdego chętnego.

 

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w młodym, zgranym i pomocnym zespole,
  • Ciągłą naukę przez doświadczenie i podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
  • Praca nad ciekawymi case studys,
  • Pracę w oparciu o umowę zlecenie,
  • Elastyczny grafik umożliwiający dostosowanie godzin pracy do obowiązków studenckich i życia prywatnego,
  • Wynagrodzenie zależne od przepracowanego czasu,
  • Wsparcie merytoryczne i pomoc Mecenasów i Adwokatów,
  • Realny wpływ na rozwój Spółki,
  • Rozwój zawodowy i możliwość nawiązanie stałej współpracy w przyszłości .


Główne zadania:

  • Obsługa Infolinii Prawnej – odbieranie telefonów od Klientów, przyjmowanie zgłoszeń i pytań prawnych,
  • Obsługa internetowej Strefy Klienta – przyjmowanie pytań od Klientów,
  • Doprecyzowanie zagadnień zgłoszonych przez Klientów poprzez kontakt i dopytywanie o szczegóły,
  • Budowanie dobrych relacji z Klientem,
  • Opis zgłoszonych pytań w systemie informatycznym,
  • Opracowywanie odpowiedzi prawnych,
  • Współtworzenie autorskich artykułów o tematyce prawnej na blogu Lex Secure,
  • Stała współpraca z Mecenasami i Adwokatami Spółki,
  • Praca w systemie dwuzmianowym.


Od Kandydatów oczekujemy:

  • Poszukujemy Studentów 3-5 roku studiów prawniczych,
  • Rozeznania w zagadnieniach prawniczych: ogólna wiedza z zakresu prawa cywilnego oraz prawa pracy,
  • Chęci nauki i poszerzania swojej wiedzy,
  • Biegłości w posługiwaniu się standardowymi aplikacjami MS Office,
  • Obsługi programów prawniczych (np. LEX firmy Wolters Kluwer),
  • Umiejętności myślenia analitycznego,
  • Odpowiedzialności i zaangażowania w powierzone obowiązki,
  • Umiejętności zwięzłego i trafnego formułowania myśli oraz czytelnych i zrozumiałych dla przeciętnego odbiorcy opinii prawniczych,
  • Umiejętności komunikowania się, odwagi w zadawaniu pytań,
  • Otwartości w stosunku do drugiej osoby i empatii,
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Dokładności w wykonywaną pracę i samodzielności w działaniu,
  • Determinacji w rozwiązywaniu problemów,
  • Dyspozycyjności,
  • Znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodna komunikację,
  • Znajomości języka niemieckiego na poziomie podstawowym,
  • Statusu studenta.

 

CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres:

rekrutacja@karczewski.com.pl

W tytule maila prosimy wpisać nazwę stanowiska, na które składana jest aplikacja.

W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).”