Badania otoczenia organizacji

Życie w dwudziestym pierwszym wieku jest jak skok ze spadochronem:
musisz to zrobić prawidłowo za pierwszym razem.
Margaret Mead


Badania otoczenia Firmy, czyli badania marketingowe, badania opinii społecznej, badania kultury organizacji.

Wizerunek Firmy, jej produkt, reklama, Public Relations – każdy przejaw działalności świadczy o Firmie, decydując o jej sukcesie i rozwoju. Jednak nawet najlepszy produkt i nawet najlepszy projekt mogą zostać negatywnie przyjęte przez Klientów i otoczenie.

Aby skutecznie działać potrzebujemy rzetelnej informacji. Wiedza o otoczeniu Firmy, w szczególności zaś wiedza o tym, kim są nasi Klienci, czego potrzebują i co im się podoba oraz jak postrzegają Firmę, jest podstawą skutecznej strategii rozwoju i zarządzania.

Równie ważna dla wzrostu i harmonijnego działania naszej Firmy jest informacja o tym, jak postrzegają Firmę zatrudnieni w niej Pracownicy – co o niej myślą i jak to okazują.

Wiedza „..jak powinno być..” nie gwarantuje sukcesu. „Wiedza jak jest” lub „czy było dobrze” prowadzi do doskonałości…

Proponujemy:

  • Badania wizerunku Firmy,
  • Badania klimatu i kultury w organizacji,
  • Badania opinii społecznej,
  • Badania opinii konsumenckiej,
  • Badania typu „tajemniczy klient”,
  • Rynkowe badania produktu,
  • Badania skuteczności kampanii marketingowych,
  • Analizy statystyczne.
Badania otoczenia organizacji was last modified: Luty 9th, 2017 by Piotr Resmarowski