Sprzedaż i budowanie kontaktu z Klientem

Każdy może być Twoim Klientem, bo każdy czegoś potrzebuje…

Handlowcy, Sprzedawcy, Telemarketerzy, Pracownicy biur obsługi Klienta… – to oni są najważniejszym z „produktów” jakie oferują ich Firmy! Jeżeli nie będą atrakcyjni dla swoich Klientów istnieje niebezpieczeństwo, że zechcą oni poszukać sobie kogoś innego. Tymczasem reguły „gry rynkowej” stają się coraz bardziej skomplikowane. Klienci są coraz bardziej wymagający, zaś konkurencja wciąż się rozwija i jest coraz silniejsza. Nasze szkolenia przygotowują – do budowania trwałych relacji z Klientem, do zdobywania rynku, do uczenia się od Konkurencji, do współpracy i rozwoju…

Sztuka sprzedawania i budowanie kontaktu z Klientem
W programie: natura procesów sprzedaży, procesy obsługi i kontaktu z Klientem, weryfikacja, doskonalenie i budowanie osobistego warsztatu – postaw i kompetencji w procesach sprzedaży i w kontakcie z Klientem, sztuka skutecznej komunikacji i aktywnego słuchania w pracy Handlowca, sztuka autoprezentacji i prezentacji, wartość pierwszego wrażenia, skuteczna obsługa telefoniczna i telemarketing, typologia Klienta, sztuka wywierania wpływu w kontakcie z Klientem, manipulacja w procesach sprzedaży, etyka w pracy Handlowca.

Sztuka negocjacji
W programie: natura negocjacji – natura negocjatora, umiejętność skutecznego komunikowania się i sztuka wywierania wpływu w procesach negocjacji, budowanie świadomości własnych postaw i zachowań w procesie negocjacji, doskonalenie osobistego warsztatu negocjacyjnego, style negocjowania, techniki negocjacyjne, manipulacja w procesach negocjacji, skuteczne planowanie negocjacji, konflikty i sytuacje trudne w procesach negocjacji.

Pozostałe tematy szkoleń:

  • Kształtowanie wizerunku Handlowca,
  • Menedżer Sprzedaży,
  • Profesjonalna obsługa i kontakt z Klientem,
  • Obsługa i kontakt z Klientem przez telefon,
  • Telemarketing,
  • Kontakt i obsługa Klienta w Telefonicznym Centrum Zgłoszeniowym,
  • Techniki skutecznej sprzedaży i pozyskiwania Klientów,
  • Skuteczna windykacja należności,
  • Sztuka prezentacji handlowej.
Sprzedaż i budowanie kontaktu z Klientem was last modified: Luty 9th, 2017 by Piotr Resmarowski